Pregled, dijagnostika i terapija bolesti vlasišta

Promjene na vlasištu vlo su česte i mogu biti prisutne u svakoj životnoj dobi.

Vrlo često su uzraženo različito perutanje, svrbež, ljuskanje kože vlasišta pa je potrebno utvrditi da li se radi o gljivičnoj upali, psorijazi, seboroičnom dermatitisu ili nekoj dugoj kožnoj bolesti.

Ispadanje kose može biti u pojedinim otocima ili zahvaćati pojedine dijelove vlasišta, pa je često potrebna detaljna obrada kako bi se otkrio uzrok.

Liječenje i dijagnostika alergijskih bolesti kože

U suvremenom društvu sve su zastupljenije alergijseke bolesti kože koje mogu nastati već u najranijoj životnoj dobi i pojavljivati se tijekom cijelog života. Koža kao najveći organ vrlo često burno reagira pa je crvenilo koža praćeno uvijek i svrbežom što remeti san i uobičajene dnevne aktivnosti. Najčešće alergijske kožne bolesti su atopijski dermatitis, akutna ili kronična urtikarija, alergije na lijekove, kontante alergije i druge.

Sve to zahtijeva detaljnu dijagnostiku kako bi se otkrilo što je uzročni alegeni i prema tome provelo liječenje.

U našoj Poliklinici nudimo najnoviji test koji se radi iz krvi ImmunoCAP specific IgE kojim se može točno utvrditi vrijednost protutijela IgE na specifične alergene ili na panele alergena. Ovom metodom mogu se odrediti specifična IgE protutijela na 600 pojedinačnih alergena. Prednost ovakve vrste testa pred drugim testovima na alergije (npr. prick test) je što se može odrediti točna vrijednost IgE na temelju koje se može napraviti procjena jačine alergije i donijeti odluka o terapiji.